Sæt allerede kryds i kalenderen nu den 9. november eller 15. november
Det første webinar henvender sig primært til de større virksomheder, og det andet henvender sig primært til mindre virksomheder.
Det er naturligvis gratis at deltage, og du behøver ikke tilmelde dig på forhånd.
Den 9. november kl. 9.15-10.00:
Få styr på brugerrettighedsstyring i det nye Digital Post
Her kan I som virksomhed få klar besked om, hvordan I tildeler roller til medarbejdere og giver adgang til eksterne samarbejdspartnere, til at læse jeres Digital Post fra offentlige myndigheder, eller får adgang til at læse deres.
Den 15. november kl. 10.00-10.45
Introduktion til det nye Digital Post og appen
I dette webinar får du som virksomhed en hurtig og intensiv indflyvning i, hvor og hvordan I kan læse Digital Post fra offentlige myndigheder. Derudover stilles der skarpt på, hvordan man som virksomhedsejer i den nye Digital Post-app nemt kan skifte mellem de vigtige beskeder offentlige myndigheder sender til ens virksomhed og dem, der er sendt til dig som borger.
Ønsker du at deltage?
Det tager et par minutter at blive klar til at kunne deltage. Når du klikker på et af de nedenstående links, skal du registrere dit navn og din mailadresse i et pop-up vindue. Du modtager med det samme en mail med et nyt link, hvorfra du kan deltage.
Deltag i Webinar den 9. november ->>