Personlig branding for erhvervsdrivende

Er du selvstændig erhvervsdrivende i en mindre virksomhed, hvor du gerne vil bruge sociale medier til at skabe salg, en position eller bare have slagkraft?

På en kursusdag lærer du sammen med Elberth Kommunikation, hvordan du kommer ud over rampen med din egen personlige profil og vinder gennemslagskraft, følgere, position og salg ved at bruge digitale og sociale medier. Kurset er målrettet til dig, der måske er ejerleder, eller har din egen virksomhed med maksimalt en eller to medarbejdere.

Vi viser dig, hvordan du gør det samme som vores stærkeste kunder, når de sætter dagsorden, skaber sig en position og bruger det til at skabe opmærksomhed og salg. Vi viser dig, hvordan du finder din målsætning, bygger fundamentet, mestrer de sociale medier, skaber opmærksomhed og salg og kommer ud til dine målgrupper.

Kursets opbygning

På dette kursus lærer du, hvordan du performer optimalt digitalt, bruger Website, LinkedIn, Instagram, Facebook, blogs, podcast og annoncering til at brande dig selv og skabe salg, position og gennemslagskraft. Du får konkrete værktøjer, konkret viden om, hvordan du bygger din position på tværs af medier, og digitalt, og konkrete øvelser i at ramme de målgrupper, du skal ramme.

Undervejs lærer du:

Hvordan du bygger dit optimale fundament på nettet med dit website og dine sociale medier
At finde de medier og platforme der passer til dig og bruge dem
At skabe det fundament af tilbud til din målgruppe du skal bruge før du bevæger dig ud på sociale medier
At mestre sociale medier, så du kan vinde position og sælge – Primært LinkedIn, Facebook og Instagram
Værktøjer til at sætte dig på en niche
Viden om, hvordan du producerer indhold, annoncerer eller når langt ud med korrekt brug af algoritmer.

Hvem er kursusdeltagerne?

Du arbejder i en mindre virksomhed, hvor du skal i kontakt med bestemte målgrupper for at sælge til dem, få deres opmærksomhed og brande dig selv og din virksomhed.

Vi optager max 12 deltagere på kurset, så der er plads til at fordybe sig i hver enkelt deltagers setup og arbejde individuelt med hver deltager.

Hvad skal du sikre dig inden kurset?

Du skal have gjort dig tanker om, hvem din målgruppe er, og hvilke medier du selv har lyst til at bruge. Du har lysten og drivet til at forfølge en målsætning om at vinde en position og sælge ved at bringe dig selv i spil.