Jakob Brandts leder 30. maj 2024

Adm. direktør i SMVdanmark

SMVdanmark bliver en tand bedre - 800 tandlæger melder sig ind

SMVdanmarks fællesskab bliver hele tiden større. Det er med stor glæde, at jeg kan sige velkommen til 800 tandlægeklinikker organiseret i Praktiserende Tandlægers Organisation, PTO, som netop har meldt sig ind hos os.

Det er helt afgørende, at små og mellemstore virksomheder står sammen for at blive hørt politisk. Ellers kommer alt til at handle om Novo, Mærsk og andre af erhvervslivets kæmper. Men alle bør skrive sig bag øret, at 2/3 af alle private arbejdspladser er skabt i SMV’erne. Hvis det skal gå Danmark godt, så skal det gå SMV’erne godt. Det er det, vi i SMVdanmark står op hver eneste morgen for at kæmpe for.

Fra PTO har jeg mødt stor tillid til, at vores samarbejde vil styrke deres medlemmer og fremme deres interesser. De har været imponerede over SMVdanmarks indsats, især under Corona-perioden, hvor vores klare kommunikation og politiske arbejde gjorde en betydelig forskel for de små og mellemstore virksomheder i Danmark. Det skal vi nu gøre for landets klinikejere også. Vi kommer derfor fremover til at have mere politisk fokus på den private del af vores sundhedsvæsen.

Udover vores politiske arbejde kan PTO-medlemmer også drage nytte af SMVdanmarks mange servicetilbud og rabataftaler. Det betyder helt konkrete besparelser af både tid og penge. De kan – ligesom alle vores øvrige medlemmer – trække på SMVdanmarks juridiske rådgivning, hvor vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af juridiske spørgsmål med udgangspunkt i små og mellemstore virksomheders unikke behov. De kan også spare tusindvis af kroner ved at benytte vores partnerskabs- service- og rabataftaler.

Stort velkommen til PTO!

Få masser af kontante fordele som medlem af SMVdanmark:

Se eller gense tidligere afholdte SMVdanmark-webinarer

Vil du have gode råd om stresshåndtering? Og fik du set webinaret om greenwashing eller det om kunst..

Spar 50% på dine eksportdokumenter

Som medlem af SMVdanmark sparer du 50% på prisen på dit carnet!

SMVdanmark bliver en tand bedre.