Jakob Brandt, Adm. direktør

Ved anvendelse af pressefotos fra SMVdanmark angives fotografens navn. Fotos må ikke bruges i kommerciel sammenhæng uden forudgående og skriftlig aftale. Brug af foto til artikler, hvor SMVdanmark udtaler sig, betragtes ikke som kommerciel sammenhæng.

Kontakt Kasper Bøjgaard Frandsen Konst. presseansvarlig på boejgaard@smvdanmark.dk eller mobil 54 34 17 27 for yderligere.

Download fotos ved at klikke på billederne herunder. Download begynder med det samme.

_U5R2026.jpg
(1674 KB)
_U5R6524.jpg
(10684 KB)
_U5R6529.jpg
(11050 KB)
_U5R6557.jpg
(6762 KB)
_U5R6559.jpg
(6945 KB)
_U5R6579.jpg
(7921 KB)
_U5R6664.jpg
(8081 KB)
_U5R6669.jpg
(7638 KB)
_U5R7333.jpg
(7493 KB)

Jakob Brandt er SMVdanmarks adm. direktør og har det overordnede ansvar for SMVdanmarks udvikling og vores arbejde for at forbedre vilkårene for små og mellemstore virksomheder. Han har ansvaret for SMVdanmarks politiske arbejde og er de små og mellemstore virksomheders stemme i den offentlige debat. Jakob står også i spidsen for arbejdet med at samle flere små og mellemstore virksomheder og organisationer under SMVdanmarks paraply.

Her finder du seneste fotos til brug for pressen. Fotos må ikke bruges i kommerciel sammenhæng uden forudgående og skriftlig aftale.