Konkurrence: Vind professionel rådgivning om salg. Værdi 30.000 kr.

Menu

Vi tilbyder

Rådgivnings- og analysevirksomheden Customer Agency udlodder et eksklusivt læringsforløb om salg til 5 medlemmer af SMVdanmark. For virksomheder med 5-25 ansatte.

Deltag i konkurrencen om et 'Salgsscorecard'

Få kortlagt virksomhedens salgsstyrke og potentiale helt uden omkostninger for virksomheden - bortset fra den tid I skal bruge.

5 virksomheder kan vinde et eksklusivt forløb, hvor jeres salgsstyrker kortlægges og sammenholdes med tilsvarende virksomheder i hele Europa.

Analysen giver jer indblik i, hvor I gør det godt lige nu, og hvor I kan blive bedre - samt ikke mindst hvordan

Analysen har en værdi på mindst 30.000 kr., og de deltagende virksomheder har ingen omkostninger, ud over at de forventes at bruge den nødvendige tid på at deltage i analyse og workshop. 

Deltag nu

Alt du skal gøre er, at sende en mail til SMVdanmark med en kort begrundelse for, hvorfor netop din virksomheden skal være med. Virksomheden skal have mellem 5 og 25 ansatte for at komme i betragtning.

Læs mere om udbyttet herunder eller kontakt evt. Matias Nilsson, Client Executive hos Customer Agency.

Her er, hvad de heldige virksomheder får:

Du får

  • Diagnosticering af salgspraksis foretaget af Customer Agency
  • Benchmark af salgspraksis i forhold til øvrige brancher og salgsorganisationer
  • Samlet og prioriteret roadmap og proces, klar til eksekvering (inkl. workshop gennemført af Customer Agency)
  • Mulighed for at indgå som Best Practice case indenfor SMV’er
  • Deltagelse på fælles event sammen med de resterende virksomheder, med videndeling og inspiration om udvikling af salgspraksis i B2B virksomheder
  • En forøget omsætning og forbedret salgspraksis, der vil styrke virksomhedens fremtid

Nem og enkel proces

Det samlede forløb tager op til 4 uger og dækker fra opstartsmøde til levering af indsatsplan. Deltagerne investerer 5 timer, så klarer Customer Agency resten. 

Hvem står bag

Customer Agency har 20 års erfaring med rådgivning om salgsledelse og salgsudvikling. De lægger vægt på personlig involvering og engagement i alle faser af samarbejdet - fra behovsafdækning til implementering af ændringer. Customer Agency er naturligvis medlem af SMVdanmark.